حیوون خونگی مورد علاقت؟*_*

ج:خرگوش🍷

I worked my whole life ادامشو بگوو

(آهنگه) البت اگه حوصله نداری میتونی ولش کنی😂

فقط میخواستم یه چیزی بنویسم بچه بدی نباشم

ج:اورفینگ ان ده گراند 💫 اتفاقا چیز خیلی خوبی هم نوشتی*-*


دقیقا تو چند تا فنسایت داری؟ 

​​​​ج:10 تا🥲🌚


چرا اون اهنگ ترسناکه از وبت برداشتی:/

اهنگ بدی وبت رو recar ایتزی رو بزار🐛

ج:من اهنگی رو میزارم که به تم وبلاگم بخوره نمیدونم :/


چرا نوشتی نوها:/ مگه ایلین نیس اسمت؟ 

ج:اتفاقا دوست های اینجا اسم منو انتخاب کردن نوها🥲😂


​​تو الان یعنی میتونی فیلم ترجمه کنی؟ 

ج:اره فقط برنامه گوشیم به چوخ رفته:/🥲


میگم چرا توی شبکه پی ام سی بلک پینک نشون نمیده با اینکه اهنگ های خارجی نشون میده؟

ج:اتفاقا پری روز اهنگ پاپ پاپ نایون نشون داد🌚


:////// میگم میگه اهنگ ای پینک نیس؟ چرا عکس این گذاشتی:|

ج:دوس داشتم :/XDDD


میدونستی الان تو کمدت ی کسیه داره نگاهت میکنه🌚🌚🌚🌚🌚

ج:برگاممممممممممم XDDD


ی بیو کوشولو از خودت میدی؟

ج:من اسمم ایلینه خیلیا صدام میکنن یگیسا و الانم بیتشرین صدام میکنن نوها:/🥲

18 سالمه 


تو توی وب جی ایدل هم ادمینی؟

ج:راستش دوست داشتم کمکشون کنم اما جوابی نگرفتم:(


الان بلدی واقعا قالب بزنی؟ چجوری انقدر سریع یاد گرفتی؟

ج:بعضی موقع ها هم گند میزنم به قالب بقیه اینو بدونین 🥲


دقت کردی همش فنسایت گرل گروپی؟

ج:اره دوس میدارم😂❤


چقدر قالب وب اخبار اسپا گشنگ شده*-*

ج: چشات قشنگ میبینه❤

​​​​​​


خیلی بیشعوری باید فالوورگیر داری با زحمت باید فالوور جمع کنی

ج:اع به ط چ ؟ بیشعور هم خودتی:|


بوس به کلت🙃

ج: چیزی ندارم بگم ممنون😂🙃


از بی تی اس بدم نمیاد اخه چرا همه جا بی تی اسههه 

هاااااااا بی تی اس لباس بی تی اس نمیدونم قمقمه بی تی ای توی تستجی نصفش شده بی تی اس 

چی دارن که انقدر معروفن؟ اهنگش هم گوش دادم واقعا هیچی نداشت 

خداروشکر که ناشناسه:/

ج:میدونستیت مغازه بی تی اس باز شده؟ XDD


قلبم شکسته

ج:خب؟ 


بایست تو ایتزی کیه؟ 

ریوجیننن*-*


چرا همش گیر دادی به سولی ایو؟ 

ج: دوست دارم:///// 


واقعا جدی جدی جدی جدی جدی جدی جدی جدی رفتی چیننننننننننننن؟ 

ج:ارعههعععع بابا اصن هم بهم خوشت نگذشت ای گیر ندید:/🥲

همش خونه بودم


کلاس چی میری؟ 

ج:من رقص زومبا پیانو زبان المانی و... 


میشه ی عکس دیگه از خودت بدی؟ 

ج:اره ی چن وقته ی فکری هستم ی  عکس بزارم هی پشیمون میشم:/🐈‍⬛


قالب خیلی گشنگه*&*

ج:چشات قشنگ میبینه🐈‍⬛


میشه باهم دوست شیم؟ 

ج:اره تو کدومشونی اخه ی چند روزی هس با 4 یا 3 نفر دوست شدم:/🥲


از بی تی اس بدم میاد

ج:به درک


​​​​​