1: یک عکس از درمورد خودتون  و 15فکت جالب از خودت 

 

خب:/

من خیلی احساسی میشم مثل رزی

رقص تمرین میکنم :|

خیلی عکس میگریم

زیادی میرم حیاط باغ خونمون 

همش اول همه برای اهنگ گوش دادن اهنگ hello beach گوش میدم

همه ی اهنگ های ایو گوش  دادم 

چیزی ندارم بقیشون زیاد جالب نیس

 

​​​​​​


2:​​​​​ معنی اسم پشت وبلاگ شما

ادارکه :|


3:یک عکس از حیوانات خونگیتون

فرض کنید این سگ منهههههه

من هیچ حیوون خونگی ندارم:(


4:عادتی که دلتون میخواست نداشته باشین

امممم ناخون کندن:/

مثل گارام حیح:)


5:عکس از جایی که رفتین 

نمیشه بعدا بزارم:/


6:سوپر قهرمان مورد علاقتون چیه و چرا؟

ندارمممممممم://///


​​​​​​ 7: یه عکس از شخصی یا چیزی که بیشترین تاثیر رو روی شما داشته

(:


8:اهداف کوتاه مدت شما برای این ماه

روی موسیقیم تمرکز کنم :) 


9: توی روزهای اخیر چه چیزی باعث افتخارتون شده

یادم نمیاد :/

یادم میاد وقتی ی بازی فوتبال کردم ی گل زدم همه بهم افتخار کردن 

جعررر XXDDD


10:اهنگایی که وقتی خوشحال ناراحت بی حوصله نگران و عصبی هستین گوش میدین؟

من ناراحت رو اهنگ gone رزی گوش میدم و اهنگ  miss wana die 

خوش حال :girls اسپا  CL  و اهنگ مورد علاقم wtf 😐😂

بی حوصله مثلا نمیدونم ندارمم :/


11:یه عکس از شما و دوستاتون

خیر:/


12:چطوری درمورد وبلاگر بودن فهمیدین و چرا یه وبلاگ درست کردین

من اول همه  با وب بلک پینک فوروار اشنا شدم 

و بد با وبلاگ جانان جونم  که بعد اون ی وبلاگ شخصی زدم 


13: نامه ای به کسی که اخیرا ناراحتتون کرده

خیلی چیزا (:


14: یه عکس از خودتون و خانوادتون

wtf?


 15:آهنگ هاتون رو درحالت پخش درهم بزارین ، ده تای اولی که پلی شدن چی بودن؟

MAFIA ایتزی

Don’t Call Me Angel اریانا گرانده

celebrity ایو 

BLACK MAMBA اسپا

نگید چه افتضاهی شده اهنگا:////

RAM RAM RAM از بکی جی

LA LISA از خود لیسا 

MAY BAD جی ایدل 

UP کپلر 

LOVE DIVE ویوز 

BAD BOY BOM BOM نمیدونم از کی ://


16: یه عکس دیگه از خودتون

بی خیال عکس نمیشیههههه

:/


17: کسی که میخاین به مدت یه روز به جاش زندگی کنین و چرا

PARMIDA

نمیدمنم چرا ولی دوص دارم:/


18: اسم های مستعاری که دارین و چرا

اسم اصلیم که ایلینه 

آچا اسم مستعارم هس:/


19:کسی که خودتونو در آینده باهاش میبینین

امممممم پارمیدا نمیدونمم 

خیلیا نگم عصبانی میشن و هیچ کس هیچیندارم بگم


20: یه عکس از چیزی که خوشحالتون میکنه

عاشق این سواله ام😂

220708 Sunmi Twitter Update documents 2

این عکس سانمییی

از وقتی پستش کرده قفلیم شدهههههه


21: چی شمارو با همه متفاوت میکنه

شخصیت علاقم 


22: سه تا کتاب روی قفسه ی کتاب هاتون

اسکالرت و ایوی کتاب انگلیسی در سی روز  کتاب هزار شب :/


23:

اممممم 


24:

من خیلی بدم :)


25:

پاریس :) شهر مورد علاقم


26:

خیلییییی:/


27:

نمیدونم 


28:

نو کپشن