۱. خودت را معرفی کن.

اسم من ایلینه ی دختر برونگرا ولی درونگرا میشه بیشتر گف که 18 سالشه امم من کلا همه میکن خیلی مهربونم اما اینطور نیس:) 

خلاصه من کلا چند تا کلاس میرم اسمشونو نمیبیرم 

خانوادم میگن میخوای بفرستمت کره درس میخونی و من واقعا دارم روی این موضوع فکر میکنم 

کلا ی بچه خیلی خنگ دیوونم بعضی و احساس میکنم که من تنهام هیشکی پیش من نیس:/

۲. یک چیزی را نام ببر که در آن خوب هستی.

پیانو زدن:) 

۳. رنگ موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

سیاه حسی خیلی خوبی بهم میده والی همه رنگ هارو خیلی میدونستم:) 

۴. داستان پشت اسمت چیست؟

یعنی اصراف دور ماه *-* 

۵. دوست داری به کدام کشور سفر کنی و چرا؟

کره_المان_فرانسه_ ترکیه

کره:چون خیلی دوست دارم برای یک بار هم شده کسیایی که خیلی دوست دارمو ببینم 

المان:خیلی دوست دارم واقعا ببینم چه شکیله چجوریه و دارم زبانش هم یاد میگرم

فرانسه:خیلی کشور قشنگیه*-*واقعا یعنی دوست دارم یک بار برج ایفل ببینم*-*

ترکیه:دوست دارم جاهای دیدنشو ببینم 

۶. کارتون موردعلاقه‌ات چیست؟

من از بچگی تا الان هر نوعی کارتون میبینم 

۷. میخواهی وقتی بزرگ شدی چه کاره بشوی؟

بلاگر / دکتر:) 

۸. نکته موردعلاقه‌ات درباره دانشگاه چیست؟

دوستامو معلماممو ببینم قسمت جالبش اینجاس توی دانشگاهمون ی در هس میگن نرید توش چون ممنوعه ما هم گوش ندادیم ی روز رفتیم ی اتاق خیلی باحال بود اصن  ی چی... 

۹. فصل موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

پاییز زمستون خیلی فصل های قشنگ یه*-*

۱۰. غذای موردعلاقه‌ات چیست؟

جعبه ای که همه چیز  توشه😊

۱۱. از چه چیزی میترسی و چرا؟

از این میترسم که که چرا توی اتاق خونمون کسب توش نیس صدا های عجیب غریبی میاد 

با اینکه توی دیوار ها چند تا خراش پیدا کردم:///

۱۲. دوست داشتی حیوان خانگی داشتی؟

خرگوش گربه سگ خلاصه.... 

۱۳. تعطیلات موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

با خانواده دوستام برم واقع خوشت میگذره

۱۴. یک فانتزی موردعلاقه‌ات را بنویس.

 

۱۵. لباس موردعلاقه‌ات چیست و چرا؟

کلی مدل لباس هی که خیلی دوست دارم 

۱۶. بزرگترین رویایت برای آینده چیست؟

یک دختر موفق باشم

۱۷. پنج‌تا چیز جالب درباره من:

من میتونم بشینم 180درجه باز کنم 

من قشنگ بدنم کش میاد 

من میتونم قوس جلو بزنم حتا بدون دست:) 

من رپ میخونم اگر دوست دارید بدونید چجوری میخونم بیان اینجا رمز بگیرین*-*Click

میشه گف تو دنس هم خیلی خوبم:) 

۱۸. چه چیزی خوشحالت میکند؟

هر چیزی.. 

۱۹. چه چیزی ناراحتت میکند؟

همه از من بدشون میاد:) 

​​​​​مرسی با این چالش خیلی قشنگتون*-*